Tuesday 11 March 2014

Letter from Agus to Juliana (January)

We go on sharing love with our letters... this time Agus (Argentina) sent this pretty letter to Juliana (Portugal)...
Continuamos repartiendo amor con nuestras cartas... esta vez Agus (Argentina) envió esta preciosa carta a Juliana (Portugal)...

"Just want to share the letter that my January's pen-pal sent me, Agus  I felt so happy to see such an awesome letter, even my dad was amazed by the hand writing on the envelope"...
"Quiero compartir con vosotros la carta que mi compañera de correo de enero me ha enviado. Agus, estoy muy contenta de ver una carta tan bonita, hasta mi padre se quedó maravillado con la letra manuscrita del sobre"...




"I must say I loved all the little details!! The postcard, the little hearts all attached to each other, the little but cute letter!!! Wow!"
"Debo decir que me encantan todos los detalles!!! La tarjeta, los pequeños corazones unidos unos a otros, la pequeña pero preciosa carta!!! Es genial!!!"




"Anyway, thank you Agus for your time dedicated to this letter, I was really happy!!"
"Así que, gracias Agus por el tiempo que has dedicado a esta carta... estoy realmente feliz!!!"

Also you can see the post about this and another letter written by Agus Yornet at www.agusyornet.com
Podéis ver el post que Agus Yornet ha escrito sobre esta y otra carta en www.agusyornet.com

Kisses xx
Besos y abrazos...



No comments:

Post a Comment